Thursday, June 24, 2010

tengahari....

salam... 1 malaysia semua...
akhirnya aku meng comfirm kan diri ku n anak2 utk mengikut suami ke PJ
suami aku ada training di sana 3 hari,, aku pulak juga telah meng comfirm kan diri utk hadir ke majlis perasmian dewan huffaz kebangsaan  di pusat islam ahad ni...esok kalau mak ayah mtua serta adik ipar aku turun ke gemas, aku balik londah lah besok ,,, kalau diorg turun ke melaka pulak aku takla balik ke gemas,,sabtu ada kenduri kahwin di palong 4 n mak ayah mtua aku datang ke sini kerana di palong 4 tu adalah saudara rapat mak mtua aku,,, so ingat nak ke rumah kenduri kawan aku si suhani tapi kalau aku pegi sapa plak nak bawak mtua aku ke rumah saudara dia,,, so... ahad pulak aku ke pusat islam,,, isnin sampai rabu ke pj,,, wah luas pjalanan,,, kakak terpaksa la tuang latihan sukan eh,, dia masuk acara tarik tali sama isi bola dalam bakul,,, haha.. 
uiii tadi masa aku nak bukak tingkap nak cek cuaca di luar,, sib baik aku tak terpijak si luqman,,, rupanya dia bergulung dalam comforter ,,,tadi mmg aku perasan dia duk main dalam cmfter tu n tetiba da senyap,, aku ingatkan dia da keluar,,, masa nak bukak tingkap,, aku terpijak kaki eh,, sib baik kaki,, kok perut eh??? ibu eh ni da la berat... nauzubillah ....betullah anak bujang sorang ni,, yang bujang kecik dalam buaian.. rupa2nya dia main2 terus terlelap... eii kejap lagi kang di buang eh la cmfter tu dari badan eh,,, walaupun pasang air-cond ni takkan maun deh dia berselimut,, aku memalam kemain sejuk dah aku rasa,, aku pakaikan dia selimut,,,otomatik dia sedar n buang selimut tu n siap bercakap lagi,, abang tanak selimut la ibu,,,, heh memacam je dia ni
k lah,,, yg dalm buai da jaga,,,, apa lg,, kena stop le
wassalam////
 

No comments:

Post a Comment