Monday, June 28, 2010

malam yang riang,,,

salam.... mari den kabarkan suasana malam den sekarang ni yo... suami tengah solat isya'.. den solat dulu sbb eh dio ter lelap kepenatan seharian di KUIM di kuala sg baru tadi... kakak n muhammad da lama lelap cuma.... si luqman yang tak henti2 menyanyi lagu soundtrack kartun pucca .... berulang2... ni lah sbb nya tajuk entry hari ni malam yang riang.... excelli kami balik tang kuim pukul 3 lebih,,, haaa jangan tak caya,, tang pukul 9 pg,,,, dekat pukul 2 selesai semua urusan,,, apa ke hal nya lama sangat??? >>  malas aku nak komen banyak,,,,eh sambung balik pasal balik tang kuim tadi... aku n famili singgah di family store n grab la nutrigen... di nutrigen tu ada free gift,, tang ni yang luqman sama kakak suka nih,,, free nya adalah kipas........ kakak dapat kipas pucca dan luqman dapat kipas ben-10.... mak aih bil akakak da tido ,,, luqman ami peluang la main kipas tangan kakak tu. sambil nyanyi,, puccaaaa... puccaaaaa.....
mak aihhhh... ngantuk eh mato.... eii sikit je lagi,, sikit je lagi
aku nak abiskan entry nih,,, siang tadi masa kat kuim tuh,, anak2 aku kemain suka berlari2an di tengah2 dataran ,, berhampiran tempat pendaftaran,,, haaa kawasan yang indah,,, friendly pengunjung,,, selesa la utk pelajar ,,, makanya anak2 aku termasuk si kecik muhammad pun sama,, amik peluang belolah.... hahahaha...... sejam berlalu,,, kemudian sejam lagi... bermain tanpa henti,,, berlari tanpa henti... aku pulak da semakin rasa boring,,, ermmmm... tetiba aku dengar bunyi budak ketawa,, kemain eh riang,,, la anak2 aku jugak rupanya,, korang teka apa yg diorg buat,,,,,,,,,,,,,,,, apa? apa????????????????????????????????
di tengah2 dataran tu diorg main bola sepak,,, termasuk la si kecik,,,, hahahahaha,,, bebudak yang boring2 menunggu giliran tu terhibur la jugak n tak kurang jugak yang menunjukkan skill semasa lalu sebelah anak aku... ala, nak join cakap aje le,, buat2 sepak sekali pulak..... hahaha
muhd da berpeluh2,,, luqman sama kakak da merah2 muka eh... semangat tul korang main eh... masa menghampiri ke pukul 12 lebiiih n nak kul 1 la... muhd da tak buleh tahan, mennagis mahu tido... pukul 2 lebih sewaktu dalam pjalanan balik,, tetiba muhd lembik jeh m,,,, rerupanya dia terlelap masa tengah berdiri,,, huahauhauhua... fuhhhh aman sekojap,... 

jam baru kul 9.20 malam... lambat lagi kul 10 malam.... game knock-out ,,, world cup.... pastu pulak brazil v chile kul 2.30 pg... tang pg tu ok jeh sbb muhd akan bgun malam nyusu,, remote tv ado jo sblah aku,, on aje leeee... huahuahuahauhaua,,,,,,,,,,,, 

k ,, mata nngantuk bebenar.............................
babai............
salam.................... see yaaa.. next...

No comments:

Post a Comment