Monday, June 21, 2010

happy monday,,,

assalamualaikum....
hari yang indah walaupun kepala den ni raso eh berat je,, macam pening2 gitu,,, semalam 7.30 malam aku tgk bola paraguay vs slovakia,,,, kul 10 pulak itali vs new zealand,,, pastu pulak pagi aku layan pulak brazil v ivory cost,,,, hahaha,, nak kasi tau aaa aku ada jersey brazil tau,, meh tgk ni ha,,,


see.... i told u,,,, haahahaha
kenapa minat no 7??? sbb aku dari skolah rendah dah guna jersey no 7 utk bola jaring n bola baling,, make eh minat la no 7 nih,,,,
aku tgk brazil kul 2.30pg tu sbb eh si muhammad ni akan bangun menyusu,,, so bila aku tgk jam,,, erm bagus2 kena na ngan waktu match,,, aku tgk tv dengan penuh kesopanan jua penuh kesusilaan,, takut mengganggu abang cayang yang dah lena tido,, pueh hati gak nengok eh 3-1,,, but nak kasi tau ivory cost kalah bukan sbb xhebat tapi bukan rezeki diorg nak menang,, esok pagi eh masa nak solat subuh dengan berimamkan suami, aku bgtau dia yg aku tgk bola brazil lawan ivory cost,, dengan bangga eh den kasitau yg brazil monang,,, dia kata "ayang bangun tgk bola? eii sanggup eh".. aku pulak jawab "ala, muhd bangun nyusu, ayg bangunla tgk,," suami balas "takde pulak p tahajud bila adik kejutkan nak susu.. kok bangun p semayang suka gak hati abang nih",, erk terkedu dennnnnnn ............................

hah,,, pagi ni jugak mood kakak jua baik,,, ha ni nak kasi tau yang aku sejak akhir2 ni telah banyak blembut ngan anak2,, kok dulu aku babab je kalau lebih2 sangat,, ni jam kalau abang berkasar dengan adik aku tegur dulu,, kok buat jugak lagi aku angkat adik atau abang,, aku jauhkan aje depa nihhh,,,, kakak yang suka merajuk pulak,, aku layankan aje apa yg dia nak,,, tapi kok den temper na den babap gak,, hahaha
pehtu den mulo la ghaso sosal ehhhhh...

erm,, amirah dah makin bersikap seperti dara sunti,,, wahhh lkakakakaka,,, puji anak sendirik,,, hehehe,,, dari kecik aku ajar dia main2 pakai tudung ,,, pastu dia ni suka main kat luar ,,, bila dia nak main kat luar aku bgtau dia,,, nak main kat luar kena pakai tudung ,,, malu kalau nampak dek org lain,,,, rambut kakak kan cantik kerinting,,, ibu kalau keluar rumah kan kena pakai tudung,,nnt kalau kakak da besar nnt ibu bgtau kakak kat mana lagi kakak kena pakai tudunng dan kenapa kena pakai tudung,,,

so skg ni kakak mmg dah bertudung,,,Alhamdulillah,,, solat pulak,,, kekadang buat kekadang tak,, tapi yang banyak eh tidak la,,, tu aku tengah mengusahakannya
pastu sekarang ni kan banyak tudung2 indon yang terjual kat pasaran termasuk la pasar malam,, harga serendah rm3.90 ~ rm5.00 ,,, kainnya bagus n cantik,,, aku belikan tudung skolah kakak yangbaru,,, warna putih,,,, hehe,, selamber je pakai tudung tu p skolah,,,, dia tanak pakai tudung yang sekolah sediakan sbb dia kata tudung skolah dia akan senget2 bila dah tengahari,,, eheks,,,, aku ada belikan dia tudung syria,,, 2 helai,,, tapi dia tak suka nak pakai sbb selalu kena tarik ngan adik eh,, hehe,,,
eh,,, dah nak pukul 10 pagi,,, aku nak g settle kan adik muhd,,, dia nak aku beri phatian kat dio,, kot tak kang semua button2 laptop ni dia nak cungkil,, n dia da bjaya cungkil satu button tau,, button shift belah kiri,,sib baik button shift ada dua,, tinggal yang belah kanan ajoo haaa,,,
k lah stop dulu...
wassalam

No comments:

Post a Comment