Wednesday, June 16, 2010

ceritera

salam.... nampaknya hari ni mendung je,,,,,, sesume yang kat ampaian dah di pindahkan ke garaj,,, takut2 tengah leka ber blogging ,,hujan pulak,,,, tak sempat kang nak g menyelamatkan semuanya,,,, 
excelli,,,, aku da siap masak, da siap mandi n solat,,,, dah puas dek bau petai, bawang n udang,,,, aku membersihkan diri n solat,,,, alangkah selesanya,, muhammad pulak tido,,, yang besar dua orang tu tengah menonton tv cerita AKADEMI POLIS,,, aku bg la diorg layan cerita ni,, diorg minat........... tapi abis je cerita tu otomatik tv akan diorg off kan sendiri,,,, hehehe.... aku mmg tak bg diorg tgk kartun dah,,, leka terlebiiih,,,, geram benar aku...
ha nih,,, aku akan jawab,,,asyik tanya aku bila aku nak tambah anak lagi,, erm... tarik napas pepanjang jap...alkisah... aku ni mengambil kira juga persediaan semasa aku bpantang nanti,,, aku takde masalah sudut kewangan atau persediaan mental n fizikal tapi di ikutkan rambut aku belum mencapai panjang yang sepatutnya,,,, hehehehe
pertama kali korang dengar alasan nih???? haa,, ini betul punya cerita haaaa... kalau rambuut pendek camana nak bersanggul masa bpantang nnt??? sbb tu mtua aku tak penah komen pasal aku tak sanggul rambut time bpantang,,, hehehe.... dia selalu sebut elok bersanggul n ikat ketat rambut masa bpantang ni,,, hiihiiihiihihihi... eh klu rambut pendek n mengandung jugak,,, xkisah pun,, skg ni aku tengah bgtau korang salah satu alasan aku....... ngeh ngeh ngeh,,,,

WORLD CUP SOUTH AFRICA 2010.... wow.... 
aku minat bola,, yes... world cup je,, kalau bola tempatan,,, no laaaaaa
xtau kenapa... tahun 2006 adalah tahun yang mana aku rasa hampir semua nama pemain dalam pasukan negara yang aku minat ,,aku tau nama a eh beserta number baju jersey diorg,,, 
walaupun masa 2006 pasukan aku tu tewas di suku akhir tapi tahun 2010 aku tetap minat pasukan negara ni jugak,,, pasukan mana?? yeeee brasil..or brazil... nama2 feveret tahun 2006 utk tahun 2010 ramai yang dah takde,,, masa tahun 2006 pemain yang aku suka yakni roberto carlos,, tendangan percuma yang menuju ke goal adalah feveret pemain ni,,n kagum aku melihat ketepatan sepakannya,,, selain roberto carlos juga aku meminati si gemuk rendah tu,,ronaldo.. juga kapten pasukan si cafu, si rambut tebuan ronaldhhinho,,, dan yg lain2 yakni kaka, robihno, rivaldo (yg pura2 cedera sampai dapt tendangan percuma lastnya kena denda ngan fifa,,hehe), sapa lagi eh,,,, hahaha,,,xteringat pulak,,, wakakaka
malam tadi ,,,, aku duk cari2 la group world cup di fb,,aku jumpagroup ni n aku pun tekan la "like" n yang buat aku paling happy sbb fb tu ada live streaming utk semua match yang berlangsung,,, aku kan tak langgan astro,,, maka eh malam tadi utk perlawanan portugal vs ivory cost aku tgk online streaming ESPN ,,,, cayalah,,tanpa sekat2,,, terang gitu,,, pastu muhammad ni pulak akn bangun tiap pg n pg td dia bgun pkul 2.45 pg,,, elok benar lah tu dik oi,,maka eh ibu pun melayan brazil vs korea pulak...sampai abis kul 4.30 pg,,, hahaha
dalam pada tengok bola tu adik jg pulak nak susu,,, erm,, den bawak dio tgk bola sekali..... dia main2 last2 lelap kek ateh pangku ibu dia yang syok nengok bola... ingatkan incik sayang tak tau yg isteri eh ni layan bola,, rupa2nya dia sedar da,,, hahaha
bila aku masuk semula pukul 4.30 pg tu dia tanya aku "ayg g tgk bola ehhh,,,"... hihihihi

ahha,,, ini malam kami akan balik ke selayang,, suami da amik cuti kamis sampai ahad,,, alkisahnya,,, konon2 nakg bercuti,,,, mudah2an berjaya la plan aku nni, kemana???? cadangnya dalam negeri perak gak la,,,, mungkin bukit merah, bukit larut, lost world of tambun,,,, erm,,,xtau la lagi nak ke mano,,,, hahahaha

eh,, oklah,,, 
aku nk stop la,,, nk tgk apa yg ank2 aku yg bdua tu buat,k
wsalam.........

No comments:

Post a Comment