Monday, June 14, 2010

quick posting,,,

hahaha
nak kasi tau,,, its a good news....
setelah 4 kali menggunakannya aku telah turun 2.5kg, saiz pinggang aku mengecil 2 cm,,, wow,,, so happy... aku bukannya makan apa2 tau,,, aku cume menggunakan product gold slimming patch,,, tampal kat kaki b4 sleep.... kalau product ni macam ubek nak di tolan2 or di makan2,, kompom den takkan cubo... alkisahnya aku beli product ni dari sedara aku.. aku beli 5.6.2010..
 mgu lepas n ada 10 keping semuanya... sehingga malam tadi aku baru pakai 4 pasang iaitu 8 keping,,, patutnya pakai tiap malam tapi my sayang tak suka bau herba tuh,,, tido lak lam ekon,,, tau2 ajo la... abis satu bilik berbau herba,,, makanya aku akan pakai or bukak bungkusan patch tu di ruang tamu n pakai bila incik suami da tido... tu yang berselang2 pakai tuh,, kekadang aku tgu dia sampai sayang tido,, tapi kekadang dia stay up, buat keje dia... langsung terlelap.. aku pun tak pakai.... bila terjaga,,,erm dah pagi,,nak pakai apo eh.... bila patch ni da lekat kat tapak kaki da tak bau dah herba eh,,make eh den pun poei la tido,,, hehehe
hasil eh...... berat den turun,, ha kok nak buleh la tgk facebook dia..trial ada 10 keping berharga rm25 termasuk pos,,, kat org lain yg aku tgk jual online ni sepasang rm6.... dia ni mureah sket la...nama dia ila nursalina bt ali imran
k lah,,, nak p sidai pakaian... tata

2 comments:

  1. uii..hebat to tu..lamo2 cm nasha aziz ko zedah..:))))

    ReplyDelete
  2. uiii,,, den ni cubo dah ni,,,, den makan pagi, tengahri samo petang,,,,, no makan malam,,, den pepagi minum teh 0 plus hirisan halio... makan sup2 ajo...mlm den tampal herbal kek kaki,,den baru start wek sumo ni seminggu,,,, den doakan agar den istiqamah,,, amin,,,

    ReplyDelete