Thursday, July 22, 2010

senang2.... rehat2..xdo bondo nak buek

salam... yu huuuu
muhd dah tido,, yeeeaaaa buleh mengarang2 di blog nih
huhhhhh!!!!!!!!!!!
ehem,,, ehemmm
sebelum p jejauh,,, ni nak cerita jap pasal minuman yang aku duk suka nih,, selain oligo coco aku suka sangat ngan nescaffe,,, bukan lah seorg yang terlalu suka tapi sekali sekala,,, apabila aku m=bancuh nescaffe ni aroma dia buat aku teringat,,, ke zaman aku belajar di kkb dulu,,,, aku dulu akan tidur selepas isya'.. dah akan bangun semula pada jam 11 malam... membancuh nescaffe dan mula mengaji... aduh indah nya
sbb tu lah apabila aku minum nescaffe ni baunya buat aku tertingat2,,, masa zaman tu bilik aku mengadap ke bilik pelajar lelaki,,, di wing yang berbeza,,,,,jam 12 ke atas adalah waktu paling sibuk di sana,,, kedengaran bergema humming bunyi pelajar2 banin & banat yang sedang mengaji.. paling ketara adalah suara dari qariah sabah,,, kami selakunya akan bangun pada waktu yang sama.....  oh indahnyaaa,,,,

k,,, ni story lain plak,, semalam aku ke klinik sg udang,,, muhd berjaya mementenkan berat badannya which is not good lah,,, sbb 2 bulan,, tetap 9 kg,, apa yang aku makan anak aku makan,,,, aku makin tembam,, anak aku camtu je,, hahahah
ni gambar masa di klinik,, dia sedikit tenang di klinik semalam kerana tv kat sana bukak Hi-5... sib baik,, so dia leka dengan rancangan tu,, kot tak, jenuh aku nak lari2..


oklah,,, baru nak berio2 menulis dio da jago,, adehhaii sekojap bona tido eh,,, cano nak lamo kalau suaro abang eh kemain eh kuat,, ermmm.. cukuplah takt ni dulu
k,,, salam,, see again,,next entry.............

No comments:

Post a Comment