Friday, July 2, 2010

mujhse dosti karoge

salam...
wah,,,tgk tajuk tuh,, apahal tu eh,,, main2 ayat hindi pulak ,, hahaha
b4 kita g jejauh mari kita belajar bahasa hindi ni dulu ye,, means : lets be friends...
apo pasal lotak tajuk nih>>> kasi terang sket,,,
erm,, sebenarnya semalam masa cari satu medley kat youtube tetiba terjumpa medley tang filem ni,,, langsung teringat pasal sesuatu... nak share lah ngan korang,,, b4 that aku bharap orang yang terlibat tak baco blog den ni,, hahaha... kang ngamuk deh kang menyebarkan perihal chenta kek sini......... hahahahaha
camni tau.... best friend of mine from dq hingga ke uia n sampai sekarang ni,,,dia lah punya cerita,,, si A (perempuan) dan si B (lelaki)... kenal sewaktu di dq la, tapi tak macam mana sbb aku di maahad pusat yakni di kkb manakala si A & B dari maahad yang berbeza iaitu dari maahad johor dan pahang,,, tetapi di periksa kan di satu tempat,,di kkb.. masa ni belum btemu... di uia kami mengambil kuliah yang sama n ntah camana kan,, (b4 that si A & B amatlah iras)... boleh terpekenan plak,, aku suka sangat dengan cara si A & B yng tiada dating,, tiada jumpa ... amat di restui oleh ibu n ayah... menjadi kapel paling feveret di KENMS... sewaktu si B ingin menyatakan hasrat utk menyatakan hasrat ingin mengenali si A dengan lebih lanjut di dalam email nya hanya ada sebaris ayat 
"mujhse dosti karoge"  
kebetulan pulak,, kami berkawan rapat dengan seorg non-muslim dari kedah,,,indian (sebilik dengan si A),,,, kami pun tanya lah apa makna pkataan ni,,, langsung dia bg kami satu dvd.... cerita ni dengan barisan pelakon hitrik roshan, rani mukherjee, kareena kapor sama adik bradik yash chopra ,,apo koh namo eh,,xhengat pulak... so kitaorg layan jap,, sekali jumpa lah makno eh,,  hah apo lagi,, berbunga2 lah hati  si A... hah cukuplah setakat ni eh,,, diorg nikah masa tahun akhir di uia, 2 tahun selepas me n husband di nikahkan....me n A adalah antara student2 uia yang menikah semasa kami bergelar pelajar di KENMS @ kuliyyah of economis and management sciences.... b4 that,, kawan baik kami juga yang ni benar2 iras dengan A dan berkahwin dengan pelajar KENMS juga dan mereka di kurniakan anak kembar.... kalau mereka berdua ni berjalan bsama maka adalah yang bertanya,,,"kembar eh,,,",,, hahaha,,, bestnya zaman belajar,,,cukuplah...... eh entah2 arfah kenal,,, si A & B adalah pasangan PTD .... adeh,,, kunci,,, mesti kunci mulut kalau arfah tanya,,, hahaha... jangan marah ye puan apah.... hehehehe


ok cerita lain pulak...kali ni aku amik masa awal pagi jumaat yang indah utk ber blogging,,, aku bawak anak2 masuk bilik n bg si luqman n muhammad tgk tv.... bukan apa supaya senang aku nak perhati... pagi ni agak sejuk.. tak pasang air-cond tapi mmg sejuk... kaki aku rasa nak menggigil... so baring2 sambil kaki sorok bawah selimut... bestnya ber blogging camnih,, sejuk.... jam baru kul 8.33 pg di melaka nih,,, 
hari ni kakak amirah ada raptai perbarisan,esok ada sukan skolah ,,, insyAllah nnt kalau ada kelapangan akan di buat satu entry utk event kakak nih
oh ya,,, aku da survey satu korean drama utk aku tgk masa tghari kang,,, tghari adalah masa utk aku berehat kerana waktu tu muhammad da tido,, anak2 yang besar akan main di ruang tamu,,, aku akan lyan drama korea,,, drama yang aku akan layan petang ni adalah please come back soonae... aku minat korean yang romance+comedy jeh,, kalau yang romance feeling meleret2 or action or fiction,,, agak kureng,,, n suka cite klaka serta aku pilih pelakon gak,,, hah nnt kat 8tv akan kuar crite Oh my lady @ take care of young lady,, crite ni pun best,, klaka abis,,aku tgk dah maghin...hehehe
p/s: incik abang agak kureng suka bila aku layan korean drama n movies nih,, so dia kata kalau nk layan jgn depan dia,, hihihi...xcelli kalau online ni dia tak kisah pun sbb tak kena beli dvd eh pun,, hek hek hek...

oklah,,, aku berblogging sambil dengar lagu2 best tang maher zain menggunakan headphone,, waw kemain best punya sound eh kalau through headphone ni rupanya,,,tapi paham ajo lah,, si muhammad ni berusaha keras nak cabut menda ni tang kepala aku... headphone aku ni ada macam ala2 org kat servis center tm point punya tuh,, mike eh buleh laras,,, tu yang muhd goram tuh,,, nak di lentok2 eh.. pastu menda yang melekap kat telinga aku ni span eh da di cabut dek luqman,,, sib baik bukan jenis masuk an dlm lobang telinga.. kot tak main luka lobang tingo den,,, hehehehe

oklah,,,'usikan' tang muhammad makin bertalu2,, kono stop dulu nih,,
k,,nnt aku sambung lagi eh,,
salam....



 

No comments:

Post a Comment