Saturday, July 3, 2010

aktiviti hari ini.... best sangat,,,,

salam... hari ni agak sibuk bah,,,, gembira bangat
aku menjoinkan diri bersama suami n anak2 meraikan majlis sukaneka sekolah kakak,,,, 
syok juga,,, kakak masuk acara tarik tali dan masukkan bola dalam bakul,,, dapat hadiah,,, 
 ni di antara gambar eh la,, lain2 aku da upload kat fb,,,,
incik suami pulak pas tu ajak p makan kat fort supai,, ha korang g cari kat fb "fort supai"..tau lah korang apo yg ado kek situ
b4 that,,, aku singgah ke masjid tanah,,, memenuhi addicted anak aku ke barangan BEN10,,,, huh,, hepi sungguh dapat bola sama gadget ben10.. aku beli utk luqman gadget n bola ben 10,, kakak aku belikan bola gambar pooh,, amik ko,,, marah sungguh dia,, nak yg sama ngan abang pulak,, ,aku ingat dia tak mau la ben10 ni kan,, dah jelas more to lelaki punya kegemaran,,, tak[po... nnt aku akan carik la yg samo cam abang,,,bersepah kek mlako ninh,
sona eh kan,, sesajo buek quick update ni,,, nak isik maso sementara tgu game argentina v german
ha start dah,,, k nak fokus,,,
babai,,,, salam,, nnt la den sambung ehhhh

No comments:

Post a Comment