Monday, July 19, 2010

hari yang indah,,,,mood di tahap selesa

salam semua... hai pe kaba,,,, hahahaha
xcelli kan kengkawan pembaca semua... mood ini hari amatlah ok...
let's start from my 1st day that bring me full of joy... 

SATURDAY
~~~~~~~~
pas sarapan pagi di satu gerai makan,, feveret kami sefamili,,, gerai makan owner nya kelantan n selalunya org kelantan masak manis kan,,, tapi di sebabkan berniaga di melaka makanya pedasnyaaa... waa laaaa bak makan di rumah sendiri
mmg pedas,paling aku suka nasi goreng cili api dia,,, mmg podehhh
anak2 aku kat gerai ni selalu bikin tempat ni macam umah dia,, hangin je aku tauuu

 tapi bak kata suami aku takde apa pun,,diorg main2 je,, biarkan lahhh,,, ye lahhh
nilah wajah kelat aku menengok an perangai depa ni,
,lari2 masuk dapor org tu,, kacau anak kucing, panjat2 meja (yang ni muhd si kecik punya keje)...

n then pas sarapan kami btolak ke tempat yang selalu di idam an dek kakak,,,iaitu taman rama-rama,, padahal kan dah btahun duk sini tapi mmg manjang xde masa je,, minggu dah travel ke selayang atau gemas,,, kebetulan plak incik abang keje ,, kena stand by sampai pagi so minggu ni kami berada di melaka lah,,xtau apa nak buat,,,layan lah akak,,, walaupun masa ni tengah2 bulan,,, adeihhh
 hah.. layan lah ye gambar2 ni,,,



 hah,,, sudah tu kami btolak pulak ke mydin mitc ... menikmati makan tengahri di restoran.....RFC @ RADIX FRIED CHICKEN...
Balik ke rumah dah jam satu setengah,,, bila semua dah mandi,,, pakat2 rehat laaa ponek pulak bjalan2222222222222222

INI HARI PULAK
hari  ni muhd amatlah bertolak ansur,,, boleh telorate plak,,, kot tak aku nak wat keje mmg dia tak abgi,, aku duduk je nak melipat pakaian mesti dia datang duk atas pangku aku,,, n dia bg aku ayat fevret dia,,, "nak nen",,, waaaaa gagal semua nya,,, tapi tadi dari pagi sampai lah ke petang,,, dia tak kisah je aku melipat, cuci petis sejuk,, kkemas umah tahap luar biasa,,, hahahaha
oh ya,, aku cuci peti ais 15 minit je,,itulah keistimewaan menggunakan alas tray peti ais,, aku buang terus alas tu,, naik bosan plak aku tgk corak tu je,, sib baik murah,,, hahahaha
eh sapa  nak alas peti sejuk ni buleh la dapatkan di family store berdekatan anda,, pasaraya ni banyak branch eh sekitar melaka n n9,,, negeri lain raso eh lom ado laei,, hihiii
hah layanlah aktiviti yang baru je aku buat sat2 ni,,, selepas maghrib tadi ye,,,
meng iron bj kakak n incik suami


cuci peti sejuk

ha,,, gambar yang bawah ni kan tetiba je olympus buat hal,,,, sedih sangat aku,, nak hantar ke pusat servis amatlah,, bukannya senang,,, kekangan masa lagi... adeh haiiiiii gambar yang kat atas ni sume guna olympus ni lah tapi tetiba pulak buat hal... gambar eh tetiba kabur, lensa pulak terbuka n tertutup dengan sendiri,,,, pastu bukannnya tutup dengan sempurna,,, half cover jeh,, berkali2 aku on/off,,,, tapi macam tu jeh,, tak tutup abis,,, sedih laaaa cam ni...


nilah model olynpus tersebut,,, den amik tang web eh laaaa...
oklah.... see u next lah yeeee

No comments:

Post a Comment