Wednesday, July 7, 2010

malam yang santai lagi..... ho yeaaa

salam semua nya,,, di harapkan semua pembaca blog aku atau yang sesaja tak sengaja tersinggah ke blog ni senantiasa berada dalam lindungan Rahmat dan Kasih Sayang Allah.. Amin....
ye mau kasi tau bahawa sesungguhnya mood aku pada ini malam amatlah 100% fresh.... muhammad udah tido, luqman n kakak sdg buat urusan merosakkan meng explore mainan baru... semua nak di tanggalkan dek budak berdua ni,, pehtu pakat2 pasang semua,,,, termasuklah kalau aku bagi dia pen/pensel mekanikal... di barai eh satu2 pehtu pasang balik... 
kenapa mood aku banyak baik ini malam??? ha cam gini.... aku kena kekalkan aura +ve dalam diri aku,,, kalau luqman pukul adik, aku akan bgtau dia jangan buat lagi,, caranya mudah,,, aku baru mengesannya,,,andai aku layan dia sama macam aku layan adik kocik eh ni maka eh luqman ni milik aku,, kalau dia terasa yg dia ni di ketepikan,,, aku pulak jadi org bawahan eh,, sumo tanak buat, buat tak tahu joh,,, 
ahha,, muhammad da join kakak,,, begitu lah gembira bila dpat pen n kertas,,, terus membuat corak,,, memula aku tak prasan sangat,,, ni siap menyarap n membuat corak,, bila aku amik pen n kertas dia,, kemain dia mengamuk,,, bukan apa aku takut kalau dia ter cucuk ke,,, sbb dia  akan conteng kaki eh, tangan sama perut eh sekali,, tu yang tak besh tuhhhh
ha ni gambar ppetang tadi,,, masa hujan,,, diorg ni main sesama... n melukis sesama.. kakak guru eh laaaaa
k,, layan  nih
main2,,, konon2 bawak keta,,, ade ke yang kocik duk blakang sekali.... sungguh la tak safety


ni pulak masa sesi menulis n melukis,,, pemantau eh kakak
kemain si muhammad nihhhh



ha,, nilah hasil eh,,, dio ghoma melecok lah pulak,, semalam dia macam nak start ke pintu ghumah,, sib baik den prasan... kok tak,, abis dah nniiii



k lah ,,, den nak stop laaa,, nak buat study sket pasal sesuatu nih,,, nnt kalau dah kompom aku warwar kan pada korang semua yeh,,, mau baca betul2 dulu,,, hint: menuntut ilmu itu fardhu (wajib) ke atas semua muslim....
k,, salam, n jumpa lagiii

No comments:

Post a Comment