Friday, July 23, 2010

meng update blog sampai dengar maher zain "ALLAHU ALLAH KIYA KARO" melalui headphone,, best nyaaa

salam.... best nya,,, mood aku di tahap maksimum.. keje2 rumah semua dah siap..esok cuma bikin sarapan sama sidai baju,, siap dah kain baju sume di cuci... juga sudah di lipat semuanya... aku tak mau dah biarkan kain baju tak di lipat..xmau lagi tangguh2,, angkat je dari jmuran akan terus di lipat,,, kalau tangguh nnt jadi gunung,,xmau dahhh

hari ni kan,, dari sarapan sampai lah ke makan malam,, aku tak buat apa2 pun,,xmasak pasal aku punya barang2 dapur  dah di all out kan,, dah abis guna dah,,, tiada apa yang tinggal,,cuma minyak masak je yang ada,, maka eh hari ni pulak 1st day gaji,, lambat pulak selalu eh 21hb dah masuk,, hihihihi... so tadi selepas suami aklu g buat major servise our beloved mpv... kami btolak ke pasaraya pujaan kitaorg kat sg udang ni,, FAMILY STORE,,, hahaha.. abis hampir rm160.... anak2 aku goreng ayah eh,, mintak makanan ringan,,, eh aneh nya,, ayah eh bg,, erm kalau aku lah,,, usah bermimpi wahai sayang2ku sekaliannnnnn,,, aku ada kenangan pahit dengan makanan ringan nih,, nnt2 lah aku cita ye,, walaupun pahit tapi aku bsyukur kerana di sebabkan peristiwa itu aku jadi seorg yang tak bminat dengan junk food nih,,, alhamdulillah,, terima kasih amak.. banyak faedah eh,, kesihatan dapat, dut pun jimat.... oh ya,, major service yang tak berapa nak major tu telah menelan belanja rm600 lebih,, tak lah major sbb tak buat semua... kalau semua abis dekat 1k sehhh,,, tapi demi kesejahteraan kami serta kepanjangan hayat keta,,xpa lah.,,, keta still under warranty jadi masih menjadi pengunjung service centre tan chong lahhhh

balik dari family store, hantar barang2 yang beli tu balik umah ,,, masih belum di unpack,,, tetiba incik suami ajak p fort supai... makan malam kat sana,,,, alhamdulillah,,, balaiki dari makan malam... aku terus suh anak2 mandi,, maaf ye amak,, suh anak2 cucu amak mandi malam,, bukan apa,, makan tengah2 air,, senja plak,, (best tempat ni pekerja eh solat n tempat bersihhh), pastu di bantai eh ber lari2 sampai berpeluh2.. so aku terus buat keje umah,, mengemas mainan2 yg bersepah2,, kemas dapur serta unpack kan barang2 yang di beli tadi,, fuhh siap keje aku,,, esok aku ada 2 task yang nak di settle kan,, bikin dadih perasa fevret suami ,,, perasa jagung serta bubur jagung,,, pastu zohor akan ada kenduri ,,,, esok juga akan ber temu dengan mak ayah in law,,,,
erm,,aku toleh suami aku di sebelah ni,, dia tengah sibuk membuat keje2 dia,, dah 2 malam dia tido lewat,,, lesian dia,, malam ni nampaknya akan tido lewat jugak,,, sejak akhir2 ni aku perasan dia agak banyak keje eh,,, ada kabaran gembira tentang jawatan dia,,, insyAllah kalau rezeki kami sekelularga tak kemana,,,

erm oklah,, aku akan menemani suami aku berjaga malam ni.... keje dia banyak,,, aku akan cuba utkk bjaga sama,, kalau nngantuk,, aku ada banyak request game kat fb... dari cafe world, farmville, frontier... kemain banyakkkk ,,, aku akan send la kat korangggggg ............ 
oklah,, aku nak stop lahhh,,,, aku nak buat menda lain plak,,,, bukak fb lah pulakkk
k ,, salam...

No comments:

Post a Comment