Thursday, August 19, 2010

mood: tercalarrrrrrrrrrrrrr

salam semua,,, 
erm... melayan2 blog nih sambil mendengar lagu si dara Sulis,,, wahh sejak dua menjak nih ter obses plak dengan lagu sulis nih,,, dulu aku ingat lagi masa awal2 keluar album dia dulu ,,"cinta rasul"... aku tak terkecuali jugak lah mempunyai koleksi albumnya dari cinta rasul 1-7 dan termasuk jugalah versi orkestra dari victoria philharmonic orchestra dari melbourne dan sydney... yang paling aku suka versi istimewa orkestra tuh,,, mmg mantap,,, tapi malangnya sewaktu melakukan migrasi barang2 dari uia ke rumah,,, tak tau lah mana terselitnya kaset tuh,, n seingat aku dulu kat bookstore uia ada tapi apabila di riki2 oleh member yang keje di sana,,, dah abis dah
dah tak jual lagi....
cuba dengar lagu nih,,, lagu yang bertajuk  Ya Allah , Ya Tayyibah , cinta rasul orkestra ... ni di antara lagu yang di nyanyikan semula oleh si sulis ni tapi lagu ni lagi ok le masa dia berumur 9 tahun ,,,skg ni dah 20 tahun dah umur dia,,,
wahhh apo pasal plak den sibuk becerito pasal budak indon dari  Solo nih,,,

tgk tajuk,, haaa,,, sebb apa tercalar nih>>> ni lah sebabnya,, semalam pihak U bgtau yang pendaftaran pada 23/8 ni di batalkan dan di ganti pada 3.1.2011 tahun depan,, apa lak pulak nih,,, mana rancangan2 manis den dengan amirah esok,, konon2 nak jalan2 ke mydin nak beli stationary,,, nak jalan2 cari barang2,,, waaaaa mmg hangin,,, di anjak ke sem hadapan kerana jumlah pelajar yang mengambil pengurusan islam @muamalah tak sampai target ,,, at least kena 15 org,,, kenapa aku pilih kuis sebagai tempat belajar? di samping dekat dengan mtua aku.. juga adalah sebagai kemudahan,,,, suami aku yang mengambil berat tentang hal mak ayah nya akan sentiasa dapat balik kerana aku akan belajar di sana,,, so every weekend buleh balik,,, dan lagi tak banayk U yang menawarkan pengurusan perniagaan islam @muamalah,, antara yang ada adalah IIUM USIM sama KUIS.... aku pilih kuis,,, sbb duration nya pun sekejap ,,,, xpe lah ,,, aku percaya ada hikmah segala2nya
lagi pun di saat segala2nya kena di selesaikan tetiba aku dapat sambung belajar,,, agak terkejar2 dari hal masa n kewangan... mana aku nak pikir mana nak letak anak2 sbb aku dapat full time ,, mana aku nak pikir kakak akan skolah lagi,, sbb aku dapat surat tawaran 8 days b4 registration... sekali dapat berita di batalkan,,, aku agak lega,, mmg lega (lega dalam kecewa dan sakit atiiiiiiiiii)

aku baru je ber slow talk dengan anak jiran aku yang sedang seronok main mercun,,, "daniel, please stop play with fireworks,,, baby untie sleep"... anak jiran aku nih cakap omputih mako eh den kono cakap omputih gak,,,, anak cikgu melayu duk ngajar account , jiran sblah umah aku nih,, bukan apa bukan senang nak carik masa nak ber blogging nih,,, haaa anak da tido sekali ada bunyi mercun plak,,, tak beshhh lah kannn,,,, 

oklah,, aku nak stop le,,,
pasal sejuk dah mencengkam tulang den plak,,,, pasang ekon tadi pasal tetiba panas plak,,, ni nak banun p mati an macam maleh,,, ingat nak tarik selimut jap la,, titun jap sementara tgu incik suami pulang

hahaha
k,, wassalam



 

No comments:

Post a Comment