Sunday, December 19, 2010

ultraman,,,, and mobile phone

salam... haha ,, lamo tul ghaso eh tak update blog,, tetiba malam ni ada raso plak nak wek entry,,, 
awwalan ,, nak habaq mai yg tepon aku dah sampai time ehhh... entah apo kono eh,, cas dah tak maun,,, ghoma shut down sesuko ati,,, dah hampir 3 tahun dah pakai hp ni,, sojak tahun 2008 .. haaa maso dapek gaji pengarah maghin,,, yakni tunggakan 3 bulan pertama bekojo,, hihihii.
hp aku yg tengah ghosak skg ni,, ha ni lah deh,,, kemain obses ngan hp jenis flip @ lipat2 nih,, yang ni sony ericson Z610i
di datangkan dengan 3 kaler,, korang agak2 aku nya kaler apa???? hihihi,, aku nya kaler hitam laaa... lagi 2 wane tu agak2 sesuai utk budak skolah menengah je lah kot,, hahaha..
aku ada lah ter pekenan ngan satu model hp nih,, model ni aku asyik ternampak kat billboard kat highway bilan pegi n balik dr selayang,,,  "what's colour of ur life"... introducing,,,, the selescted,,, jeng jeng,,,
tadaaaaaaaaaaaa
-
-
-
--
-
-
-


-
hahaha,,, bukan ni lah u all... nampak tak apo jenamo eh tepon nih,, anycall.. hahahahaha ,,, versi spongebob,, jap jap, nak kasi tunjuk aaaa,,, amatlah memikat jiwa den,,,
nnt aaa,, kasi tunjuk ehhh...

haaaaa,,, camano??? ok tak??? kalau ghaso nak lebih bkenalan ngan tepon nih sila lah lawati ni,,, sini

erm,,, sampai kat bahagian entry ultraman dah maleh plak ghaso eh,, di samping mato yg mengntuk pulak nih,, err sambuang ajo la ,,,
mcm ni,,sabtu yg lalu yakni semalam la kan,,, aku n anak2 p pasar sabtu,, bawak la sumo anak2 ngan mak aku sekali,,, tak ter lupa anak buah aku sorang nih,, samapi kat sana ada satu lelongan mainan kanak2 yang masih baru n amatlah murah,, bukan mainan cokia2 nih ye,,, branded punya,, tiap2 mgu ada,,, aku buat dek je memula nya,,, n si muhd seperti biasa amatlah teruja,,,, di kuis2nya mainan yg ber longgok2 dlm kotak tu dengan hujung jari dia,,, tetiba acik yg selaku tokey tu kata kat muhd,,, hah amik nih ,, bawak je balik,, amik je, korang tau apa>>> masa dia dlm kotak dia lagi aku tak perasan apa dia,, nampak cam kucing,, atau kuda,, atau kambing,,sekali ,,, rupa2nya adlaha seekor anak anjing ber magnet,, adeihhhhh bila aku tanya dia,,, ni apa??? dia jawab,, anjingggg,,, bila aku tanya dia,,,"adik main apa???" dia jawab,,, "anjingggg" dengan bacaan 4 harakat,,, adusss lain macam na bunyi nya ,,
ni lah anjing tuh,,, patutnya da ekor dia tapi ntah mana jatuh nya,, aku rasa tepi katil ni ihaaa,, elok la ilang tu ,, aku duk bgtau dia ni kuda,,, kalau ada ekor eh tu mmg kompom la anjing,,,


anjing ni ,, eh kuda ni buleh di tanggalkan seluruh anggota eh n boleh lekat balik pasal ada magnet kek badan eh,,, kek tapak kaki eh yg 4 tu sume ada magnet,,,
ok,, pastu acik tu dah lelong,,,, 5,6 mainan rm10.... aik,, takkan laaa... kos semua dekat 2 ratus lebih tetina rm10... rm30...
aku ter pandang set ultraman special edition original tuh,,, hishhh mcm best,, acik tu bukak harga rm45,, pastu turun lagi rm30 pastu rm 15 pastu di ambilnya set pistol mainan, jet pejuang yang berpusing2 n ber lampu2 tuh (guna betri), aeroplane yang guna betri, lori sama bekho n set ultra ni sume skali rm10.. otomatik plak si luqman kata nak,, aku angguk aje le,,, kemain suka dia
sebenarnya kalau aku nonggok lagi lama kat situ,, banyak lagi duit aku terbang nnt,, pasal kekadang acik tu dia siap bagi free mainan sampai 3 plak tuh,,, sume kualiti ok,,, taoi kalau ganas main je ,,xdo makno gak,, hahaha
ha ni lah ultraman tuh,,,,




kaki diorg dah cedera n dah kena simen dah ngah selotip... haahahaha
oleh kerana semua sendi eh buleh di geran n di pusingkan mako eh pepaham ajo la,, ado aksessori eh sekali.. buleh tukar2 tangan n kasut eh,, kek tapak kasut eh siap cop laei tu,, hahahaha..
oklah,, cukup la takat ni dulu yo
mato dah nagntukk baju lom gosok,, esok la ,, malam ni maleh,, hahahaha
oklaaa... wassalam...
























No comments:

Post a Comment