Saturday, December 25, 2010

di raub n ,,, ianya telah bermula

salam semua... waktu entry ni di buat aku berada di raub,, umah kakak ipar aku,, persinggahan aku sebelum aku ke kelantan ,,sempena ngabih an duit cuti tahunan laki den,,, alkisah,,, sewaktu entry ni di tulis aku dlm keadaan yang teramat sakit,,, gara2 muhd aku berhentikan dia dr menyusu.. susu ter amat banayk maka bengkaknya sehingga aku ngak bisa mengangkat tangan ,,, trasa kebas n sakitnya... di sampping itu juga aku mula terasa2 pening n mula meggemari gula2 hacks seperti dahulu,,, sebagai pencuci mulut selepas makan,,, dengan perasa nya yang agak2 barangin tu membuatkan hilang rasa mual aku sebentar,, aku akui pengalaman ini agak menyusahkan tetapi amat menggembirakan aku juga kerna aku bakal di kurniakan cahaya mata di akhiran episod nya nnt,, insyAllah,,, maka nya aku mesti lah bersabar,,,, sebenarnya entry ni agak kelam kabut kerna masa yg seciput... muhd tengah tido nih,,, aku amik kesempatan lah ni,,, di waktu malam,,, aku pujuk dia dengan kata2... nenen utk baby,,, n di malam first tu dia mmg bengang,, berkali2 aku pujuk dia,,, sampai aku dapat penampau sebijik,, kaki dia pun aku rasa gak,,cakit lah jugakkk,,, pastu sekarang ni malam ke 3,,, dia dah buleh terima kenyataan yg nenen tu bukan utk dia lagi,, n siang2 pun sama gak,, cuma kesannya,,, susu aku makin membengkak,,, berurat2,,, kadang2 dia minta di dukung,, aduishhhh kemain sakit bila ter sentuh,,, mudah2an tak lama lagi akan ok,,,, oh ye,, pada 23.12 itu hr genap la 7 tahun kami di tunangkan,, hehehehe,,, ok,, ini aje la... aku nak p jenguk muhd di umah depan,,, esok aku btolak ke kelanta,, doakan aku n famili selamat pergi dan pulang,, insyAllah amin,, k
wassalam

No comments:

Post a Comment