Sunday, February 6, 2011

saya tak suka masakan saya

salam,,,,
entry sy kali ni pendek jek...
saya amat tidak berselera melihat mana2 masakan...
saya amat tidak suka memasak
sy kuatkan perasaan ,, mesti masak juga utk suami n anak2 sy
dan saya tak makan pun
kadang2 sampai ke petang sy tak makan apa2...
melainkan gula2 angin buat penghalang rasa pening n loya sy
n kadang2 sy akan makan twisties.. kemana prinsip sy bahawa  saya seorg yangj anti-junkfood????
anak2??? jangan lah mintak nak rasa walaupun sedikit,,,sy takkan bagi
sy gorengkan utk anak2 keropok lekor.. tapi sy tak makan sikit pun,, ter rasa2 rasa ikan tu di tekak sy
kemudian tengahri ni sy siap masakkan asam pedas ikan pari, pun sy tak makan lagi,,, melihatnya pun sy tak selera..
sy cuma teringin nak makan sesuatu yg amat pedas,,, sy nak junkfood yg pedas2... sy nak makan maggie cup,,, selera yg takde pekdahnya pd sy,,, tapi sy mesti makan kan????
k lah,,, ni pun sy rasa mahu tido padahal sy bukan lah seorg yg tidur di siang hari,, tapi sy telah mengamalkan tido di siang hari sudh 2 minggu,,, alahaiii... penangan mengandung kali ini...
suami banyak menegur... kemana semua prinsip2 sy??? prinsip tentang makanan ringan,,, tentang penentangan tidur di siang hari??????
cukuplah setakat ini,,, azan zuhur dah berkumandang beberapa minit yg lalu
wassalam

No comments:

Post a Comment