Sunday, February 27, 2011

hari ahad yang tak brape bestt

haishhh awal2 pagi aku dah rasa benga je kepala... tu deh tido balik pas subuh,,,excelli aku tak lelap pun tapi aku g baring2 jek,, si muhd n ayah nya aku tgk best ajek tido,, haiiii,,, tak lama pastu si luqman n kakak pulak bangun,, wahh kalau cuti2 ni mmg tak payah kejut diorg bdua nih,, tetiba je bangun,, tapi kalau waktu skolah,, macam siren ketapi aku memekik suh diorg bngun,,
setakat hari ni kakak n luqman punya performance tambah ok,, kakak dah buleh membaca,, aku ajar dia kat umah,, tiap2 hari selepas mengaji,, pakai buku anakku tu leee,, n pastu si luqman,,, haiii masih kat huruf JIM lagi iqra; ehhh,,, kakak di iqra' 3.. lambat??? memang aku lambat2kan,, sebarang kesilapan yang lebih dr 2 kali aku takkan alih ke muka surat baru,, tu aturan eh,, pasal iqra' adalah basic utk al=quran,,kalau basic tak berapa betul nnt masa dia baca al-quran tgk la mcm mana,, so aku tak brapa heran la kalau sepupu dia jauh dah ,, nak baca al-quran dah,, yang amirah ni masih di iqra' 3 ,, da nak masuk iqra' 4... dulu aku serahkan dia pada cikgu skolah dia ajar mengaji tapi skg ni aku amik alih,, baik aku ajar sendiri..
tgk tajuk,, ahad yang tak besh,, hah ni aku nak kasi tau,, semalam aku removed 2 org atas kesalahan jahat mulut,,, hammik kau,,
hari ni plak,, takde menda nak buat,, lagi la menghanginkan aku,, ikan2 dah habis,,, kedai  tutup... apo ko jadah eh la tutup hr ahad,,, hari ahad la org g beli barang wahai pekedai weihhh,,,
k lah,,, tak tau apo nak buek dah ha,,, sume org tgk tibi,, tido,, aku tgu azan la nampak eh,, semayang pehtu rehat2 aajo laaa... layan filem tamil kek tv2 la nampak ehh,,, tami pun tamil lahh,, kekdang best jugak,,
daaaaa

No comments:

Post a Comment