Thursday, October 21, 2010

hari ini melaka maju 2010

salam.. warna warni ini hari,, huauahuahua
malam tadi tgk bola klamtan vs kedah,,, tgk separuh masa ptama jeh,, sapo monang ntah,,, kosong2 kot.. pasalnya malam tadi udah tido awal.. 
semalam seharian aku tak membuka intenet n semalam lah jugak aku bjaya meng clear kan ruang tamu umah den,, kemain licin llimpeh tanpa kain baju menggunung atas coffe table,, hahaha.. marilah saksikan ruang tamu den yang kocik nih,,, bertambah kaocik kalau bersepah,, ni dah clear,,, kot tak kan atas meja tu akan bertimbunnnn kain baju,,bukan maleh tapi si muhd ni kalau tgk aku duduk2 melipat baju ni mula lah mintak di pangku n keluarlah ayat eh,, "bu,nak nen"..erm takkan jadi kojo den doh.. haa meh layan gambar dulu yekkk...





 haaa,,, sebenarnya semalam jugak adalah start ok nya aku tang demam selsema batuk ,,, sebelum tu mmg tak buleh nak buek apo,,, berbayang2 jo kalau berdiri atau buat keje,, tak buleh nak buek kojo lebih,, makanya aku pun biarkan umah ,,, bersepah tahap gaban,, hahahahaha,,, bawak diri lah ye anak2...
oh ya,, entry aku tajuk eh melaka maju,,, so KM melaka telah memberi cuti satu hari sempena event nih,, melaka maju di umumkan pada jam 2010 @ 8.10 malam bersamaan 20hb 10 tahun 2010... haaa best kan tarikh eh,, kalau sesapa nak bsalin pada tarikh ni best jugak,, tapi apo kan dayo puan awin.... dah terlepas lah pulak tarikh nya ye,,, hehehehe
erm,,, aku baru melihat gambar2 dari IFF@islamic fashion festival,, apo ko gamaknya islamic eh tu??? adoiii anak aku si amirah pun tahu,, basic berpakaian dlm islam macam mana,,,takdo lah terdodah belakang tu deh,,, dia pakai seluar singkat pun dia tahu takleh nak pakai luar rumah,,, adoii aihh sesapo yg ghaso ni gambar2 ni islamic.... sendiri mau ingatlah ye,,
erm,,oklah,,, tak mau aku blog aku di tinted dengan gambar2 tak senonoh konon2 islamic nih,, oklah mau p masak,, mau masak yg terbaik utk anak2 n suami,,k...jmpa lagi,,
wassalam

No comments:

Post a Comment